Äntligen sökt examen!

Kommentera
 
Det var på tiden. I minst två månader har det stått på min "att göra" lista: Kontrollera tillgodo -> ansök examen. Så ett evigt kontrollerande över att min tillgodoansökan godkänts har nu nått sitt slut! Jag blev "grön-markerad" i ladok idag, så nu kunde jag äntligen ansöka om min examen. En milstolpe, nu väntar jag på att den ska godkännas men sen har jag den. Tre år som gjort mig lite klokare, lite oklokare och lite mer nervös men samtidigt lite mer säkrare. Paradoxerna har introducerats på riktigt i mitt liv och jag vet att när jag föddes började en oändligt tid av att lära mig mer om att jag vet mindre. Att världen är föränderlig och jag är nästan säker på att den alltid kommer så vara, under tiden jag lever. 
Verkligen up to date, efter min och Ea:s Mountainbike-tur i helgen. I ett vindskydd, någonstans längs med kalmarsundsleden, solen skiner och vi tar ett lunch-break!