Jag må ha hemlängtan

Kommentera
Jag må ha hemlängtan, men det är också så att inget stressar mig mer än att inte ha planerat lite framåt för att kunna slappna av i nuet. Så nu har jag bokat biljetten hem. I en vecka har jag planerat och donat, lite med entusiast och mycket med suckar. Först verkade det fullt omöjligt att jag skulle kunna komma hem då jag tänkt, till sista serieomgången i tyngdlyftningen. Jag hade inte ens lust att träna längre för vad spelade det för roll? Efter att ha vridigt och vänt och letat efter tusentals möjligheter (det har varit typ tusen, på riktigt!) så hittades en perfekt lösning. Min tenta tidigarelades till förmiddag = jag kunde flyga till Toronto = jag kunde ta flyget hem till sthlm så jag är framme dagen efter jag börjat min resa!!! Jag har varit så lycklig idag efter att dom sa att tentan kunde tidigareläggas. Dessutom kan jag sluta oroa mig över detta och lägga fokus och energi på annat, så sjukt skönt. Jag vill egentligen samla denna skara av 3 personer som fixade detta och ge dem ALL energi jag har just nu, för det är dom så jävla värda. Wiiiihooo! 
En av de gamla bilderna jag satt o kika på i förrgår, haha. Den förmedlar ganska bra min känsla faktiskt ;D.