Vi visade vad svenskar äter

2 kommentarer
 I fredags tränade jag mitt första pass hos Larry på Norsemen and valkyrians, toppen!! Träffade Aaron som även hon försöker komma upp till en total på 135kg, perrrrrfekt.
 Jag har även pratat lite med läraren i biomekanik och han tyckte att jag förstod väldigt mycket och att jag inte alls behövde vara så orolig, väldigt tillmötesgående var han. Kändes bra att boosta självförtroende med att han tyckte jag var otroligt modig, haha. Vet dock inte om han tycker jag e knäpp som tar den kursen på ett språk jag knappt hanterar :P. 
Min syster har också skrivit fina ord på fb, du är alltid så stolt över mig <3. Du skulle bara veta hur många som önskar att ha en storasyster som dig! 
På fredag kommer världens bästa EA hit också :D! Så lycklig över att du tar dig tiden att komma hit och att det löste sig tillslut.
(Bild 1. Tyngdlyftarlokalen lokaliserat på "the Y")
 
Fick även ett packet av raraste Ljung denna vecka :D <3
 
Lab i Biomekanik i veckan, hade även lab i fitness-principer där vi kollade puls och blodtryck!
 
Vår svenska middag.
 
Stafett på g, superfokuserade!
 
 
 
1 Pappa Micke:

skriven

Du är så cool och du fixar det så himmla bra, Stolt far följer dig! ❤️

2 Anonym:

skriven

Du är en riktig kämpe. Jag tror inte att du vet vad GE UPP betyder. Det finns inte i ditt vokabulär. Kram på dig👍