Konkretisera målen

Kommentera
Jag läste i en bok att mål ska börjas med en kick-off, så detta är min. För ca 4 månader sedan började jag med tyngdlyftning och insåg att det passar mig sjukt bra just nu. Med en fotled som inte annars tillfredsställer mig så passar denna sport ypperligt bra. Jag gjorde min första tävling i april tror jag, där fick jag med mig 45 kg i ryck och 55 kg i stöt på dansande nerver. Idag har jag ryckt 52 kg och stött 60 kg. Vikten idag är kring 68 kg med 5 strikta chins. Löpningen är katastrof...

Mål: Ryck 70 kg, stöt 75 kg, vikt 63 kg. Kontrollera tävlingsnerverna samt ha med mig glädjen och vara skadefri i den mån att jag inte hindras av skadan att jag inte kan träna alls. 10 strikta chins. 5 km under 25 min.
Delmål 1: Ryck 55 kg, stöt 61 kg, vikt 63 kg. Skadefri. 8 strikta chins.
Delmål 2: Ryck 60 kg, stöt 65 kg, vikt 63 kg. Skadefri.
Dessa mål har en deadline, Delmål 1: september. Delmål 2: oktober. Mål: årsskiftet

Detta firar jag med en natt ute vid frihamnens utlopp, och en prommis imorrn med instagrambild och någon form av löpträning! Konkretisera målen ✔️