Arg arg arg

Kommentera

Först en idiot till doktor som påpekar att jag är för LITEN för min tjänst. Sen att jag kom 20 min för sent så jag missa drop-in tid till röntgen, Och redan betalat fucking parkering.
VEM är han o påpeka att jag är för liten? Jag klarar ju tjänsten? Det enda är att jag vill just kontrollera att jag INTE överbelastar mig pga att jag är liten så att inte försvarsmakten får skit sen om jag gått o fått nån jävla skitgrej jag aldrig blir av med. ALLA kan om man bara tränar till det. Fuck vad jag innerligt missgillar dendär doktorn. IDIOT. Jag är liten men för den skullen kapabel till att bidra med något. Jag vill nästan vända det till att han är kvinnohatare också men så långt kan jag inte dra det, han kanske bara inte gillar mig, för att jag e liten o grym och skulle äga han i ALLT vad gäller fysisk o psykisk prestation.