Bäringar, Kurser och typ Matte Ö

Kommentera
Så mycket matte. Visst, det är inte Matte Ö men det känns som det då det var ett tag sedan man höll på med dethär! Det e väl högstadienivå på grejerna... Haha. 
 Jag trälar mig sakta framåt. Men ovetandes om jag riktigt hajjat allt. Ångesten för provet. 
Ja... Det kanske ser ut såhär i sommar? Då ser jag iaf till att bli ihågkommen...
 
Skidade som sagt igår. Det börjar kännas som FAEN i ljumskarna och höftböjarna. Kan inte ens lägga upp benet på bordet utan att hjälpa till. Körde dessutom lätt ben på gymmet efter jobbet. Jag hoppas jag kan gå imorrn. Jag måste kunna gå imorrn. Ska till sjukgymnasten och kolla till min cp-fot som vrickades v.45 men som jag fortfarande känner av?! Som jag sa till Elsa i förrgår: Fan jag kan knappt gå på dethär golvet för det är så hårt. Whats up with that? Jadajada.