Solsveda

Kommentera
Jag brände mig ordentligt på axlarna i söndags. Idag är det torsdag och jag får som små blåsor innan huden börjar flagna, tror den är inne på tredje omgången av flagning. De små miniblåsorna smäller som pytte-bubbelplast när man drar över dem, lite roligt! Hahha. Eksemen är det lugnare med tack och lov. Tänkte dra till Öran och bada, jag fösöker hålla mig inne mellan 10-13 och idag har jag lyckats väldigt bra!
 Jag kommer ihåg när jag jobbade för fritidsresors BlueTrain. En gång fick jag åka med min syster Michaela och vi skulle då åka från Garda till Wien (?) och då åkte vi en snabbis förbi Venedig och sedan övernattade där någonstan emellan, minns inte var tyvärr. Det roliga var (eller kanske inte fullt så roligt...) att det var så underbart väder och vi la oss på stranden och solade, typ heeeela dagen. Alltså den hemresan tillbaka till Sverige kommer jag aldrig glömma. Jag kunde knappt sitta ner, en resa som tog ca 31 timmar (om jag minns rätt). FYFAN vad vi skrattade emellanåt som jag kved. Och den blåa sträva fritidsresorsuniformen gjorde inte allt lättare! Haha, ja jag hoppas det aldrig händer igen.
 Det var nog samma resa som Michaela fick fågelskit i huvudet tror jag... Hahahahhahahah, glömmer aldrig!