KUL FÖR MIG!

Kommentera
Jag önskar jag hade mer bilder att lägga upp. Men så är inte fallet, tyvärr! Ska ju till NY på fredag (SÅ JAG LÄNGTAR!!) Och då ska jag fota järnet. Hoppas jag.
I alla fall. Idag på vattenfysen lyckades jag göra vattenvane-övningen galant! (Enligt mina egna förutsättningar då..) Lyckades till och med med momentet då man simmar ner på 4m, knyter en pålstek runt en ryggsäck som men sen halar upp. Jag får inte glömma bort att jag ska vara stolt. För 2,5 år sen simmade jag med mycket om och men ner till 4 m för första gången. I höstas för andra gången inför KJ-testerna och idag kan jag simma ner, leta efter rätt ända på en tamp, knyta en pålstek utan att DÖ av panik (visst, det tar tid och jag måste sansa mig innan jag dyker ner men tillslut lyckas jag!). Jag är imponerad, inte nöjd.
 Dock på "tramp" fysen så gick det mindre bra... Jag måste fortsätta pressa mig. Jag ska inte bli vattengud men jag ska kunna göra detta utan ångest inför varje moment. Det är som sagt kul med utveckling! Jag älskart!