Värme och kärlek vid upp och nedgångar

Kommentera
Detta inlägg summerar upp och ned gångar för det är så det varit den senaste veckan och så är livet. Ett blandat inlägg av allt som kan hända.

Först vill jag skänka all min värme och kärlek till min bästa vän och hennes familj. Jag vet inte hur det känns att förlora en nära anhörig och hur man ska gå vidare. Men du är du och din familj är bland de bästa jag känner och jag vet att ni är kapabla att göra det bästa av situationen <3.
 
Sen vill jag hurra till min lillebror och Pernilla som ska få en liten grabb i Augusti!!! Det ska bli så spännande!! Jag och Michaela ska bli fastrar!! :D Vi visste det ju lååångt mkt tidigare men nu kan vi säga det till hela världen. Och mamma och pappa ska bli farmor och farfar, hahahha, oldies ;).  All lycka till er!
 
Och nu! Vilken helg jag fick, umgicks med en massa tokstollar i Toronto. Det kändes så himla värt det även fast jag inte hade tid så fick jag ändå lite gjort på vägen dit. Sen fick jag även shoppa lite vilket var efterlängtat kan jag säga! 
När jag kom hem så väntade två matlådor från de finska utbytesstudenterna, varav den ena innehöll finska piroger (!!!!!) Så SJUKT GOTT!! Känns som en familj, när man varit iväg och är trött efter en lång bilresa och vipps, så finns det mat när man kommer hem <3. Jag är lyckligt lottad :).
En lite bättre bild på mig och Aaron, annars så fjantade vi oss med snapchat, vilket var sjukt kul, haha. Hon e galen.
 
Hyuni och Wendy hade dansföreställning kvällen innan jag åkte till Toronto, det var verkligen superkul att se! Länge sedan jag såg en dansföreställning.
 
Haley tog chansen att sminka Darragh när han somnade i bilen, helt rätt.
 
 
Dessutom samlade jag in data från klassen här inför mitt och Ninas fördjupningsarbete. Det kliade som tusan i fingrarna när jag fick sitta en hel lektion utan att titta på svaren!! Alla svarade sjukt bra och min proffessor var så otroligt snäll som lät mig göra det under lektonstid!