Hemma i Kalmar

Kommentera
Det är ju så otroligt skönt att vara hemma. Kalmar är en sådan otrolig fin stad som jag stormtrivs i och allt runt omkring ger mig så mycket energi!!! Plugg och AK med tillhörande kompanjoner, vad mer kan man behöva ;P. I början på veckan var jag ganska stressad då jag insåg att jag skulle iväg på jobb och halka efter i studierna samt stressen i sig att inte kunna landa här förrän jag skulle iväg igen och mer därtill som inte klaffade. Jag fick tag på min chef och det var ok att jag anslöt senare, SKÖNT. Mina axlar kändes 1000kg lättare och sugröret i halsen försvann. Ibland måste jag inse mina begränsningar och bromsa mig själv. Jag kan inte veta vad som hänt om jag åkt in och jobbat redan nu men känner jag mig själv hade det inte blivit roligt för varken mina kollegor eller mig själv, jag hade blivit ett vrak. 
Nu blir det till att komma ikapp i helgen, kolla igenom posthögen, deklarera, planera, packa upp och såntdära. JAG ÄR HEMMA <3
Både Mamma och Syrran kom och mötte mig på flygplatsen <3!!! Sen kom pappa också såklart :). Sjukt lycklig tjej. Sen anslöt Jeanette och Lillebror också till middagen, kände mig så otroligt välkommen hem!
 
 
Dagen efter blev det häng med brudsen från AK och 80 kom iaf upp på tävlingen ;P. Så sjukt värt att ta mig till Gbg och tävla mer er!! Mitt mål jag hade efter första tävlingen jag gjorde ju, få tävla i damlaget ;).
 
Fick bli Snapchat bilder, men så blir det ibland :p. Asfin regnbåge igår!!
 
Var nere på stan och gjorde lite ärenden, slogs av vad fint det var!
 
 
Dagen efter jag kommit hem bjöd Ea på frukost, kunde inte haft det bättre efter tävlingen och allt.
 
Ett sött brev som gjorde denna toppendag ännu bättre. Det är en boost-dag idag kan jag säga. Laddar batterierna!