Feb. 05, 2013

Kommentera

Alltså. Vilken dag.
1: höll på o få en feeeet vattenplaning på motorvägen till jobbet
2: en bil var sjukt nära att köra in i baken på min bil, han väjade istället över o höll på o krocka med bil i mötande körfält
3: när jag parkerat bilen o går ut låter det som att det forsar vatten nånstans och när jag tittar under bilen har ALL kylarvätska läckt, slangen till aggregatet hade lossnat
4: hinderbanan gick "bra" jämförelse med sist
5: godkänd på provet !!!
6: får en gammal jävla läder-rem till vapnet
7: jag väger mig på gymmet. Kontrollerar med en vikt för jag tror inte på det den säger MEN jodå. Jag väger... 70, sjuanolla, KILO!!!!! Vafan?!! Mycket på denna 158cm långa kropp..
8: får åka kommunalt hem..

Såhär mycket får inte hända på en dag. Jag har ont i huvudet.