chicken wings, pizza, chicken wings, mac and cheese, chicken wings

Kommentera
 
 
Rubriken är typ det som äts just nu. SÅ less men samtidigt skönt att inte behöva tänka på att laga mat, igår var första gången jag gjorde något käk och det var så SJUKT gott med avokado, ägg och keso!! 
Träffat alla min roomies nu och de är trevliga men håller sig ganska mkt för sig själva då de har tentor denna vecka. Har även fått veta att jag kanske fått en plats på Yoga-kursen till slut.
Sofia, en jättegullig mexikanare, var med oss (svenskarna ;p) och handlade och så började vi prata om stickning och så visade jag det pannbandet jag nyligen gjort och så utbrast hon att jag måste lära henne sticka så det är det jag gjort ikväll, räta maskor, haha. Imorgon blir det kanske aviga... Sedan när vi sitter där allihopa och jag lever i tanken att vi kom fram till att hon skulle sticka en halsduk så säger hon: "va, nej? Jag ska sticka ett täcke!" . HAHAH, jaja.
 
 
(Bild 1) Skolbussen som tar oss runt på eventen. Det är faktiskt sjukt roligt att det är en sånhär!
 
(Bild 1) Kanadensiska bowlingklot....Eller iaf North bays så kallad bowling.
 
 
 (Bild 3) Macaroni and cheese...