Sommarens frestelser

Kommentera
Japp, jag försöker hålla mig ifrån socker i största möjliga mån. Kan erkänna att förra veckan inte alls gick så bra.. Det svåraste är när jag inte är hemma för då finns det tillgång till det jag själv inte vill köpa, som typ glass. Hemma hos mamma och Glen fanns det massor av glass så en eller två slank faktiskt ner. Jag var i alla fall ute och gick mer än hälften av mornarna vilket jag tyckte var bra, jag får se det positiva. 
 Denna vecka har dock gått lite bättre! Jag köpte ett flak med jordgubbar igår som jag kan gotta på. Sedan kan jag träna obehindrad tyngdlyftning på Kalmar AK. Alltså det gymmet, mm mm mmm!!! Jag hoppas verkligen att jag kan träna i Västerhaninge nu nästkommande tre veckor då det är supernära jobbet, och att de har en damstång, eller i alla fall en tyngdlyftarstång... 
 Idag funderar jag på att dra ut med inlines om det inte börjar regna när som helst, ska lyfta ikväll är tanken. Ska pyssla med massa administrativa prylar också, till exempel utbytesstudentverksamhet! Vore kul om jag kom till Kanada...