På resande fot

En kommentar
Har precis landat hos Strömdins på marviksvägens höjd med vy över storstockholm. Det är dax igen för jobb, efter 1 1/2 veckas ledig sommartid! Dock är det inte jobbet som är målet med denna resa utan vandringen vid sareks nationalpark som är huvudnumret denna gång. Ska slita mig igenom denna vecka för att sedan samla på mig mer tid i mitt vackra Sveriges landskap i norr. Men det jag egentligen vill komma till är detta resande, som är om ett singelliv fast med ett närmare äktenskap med mig själv och större mötande av fler individer. Jag kände det alldeles nyligen på bussen då det direkt skapade gruppkänsla då pysslande av barnvagn och packning skulle lösas. Därefter kom ett samtal av de tu som var intresserade varom min resa slutat eller börjat och jag med ett drömmande leende befriande svarar att det bara var början. När jag sedan hoppar av bussen önskar de mig lycka till, den värmen i hjärtat lyfter smilbanden och lättar min själ och jag är så lycklig som gör detta, för mig. 




 
1 Syster:

skriven

Yeeey 😃 kör hårt!